Przejdź do głównej zawartości

Ekwipunek Elrianode


  •  BALANCE: El tear lv. 20~29
  •  DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12%
  • PROFICIENCY: Polarize: Attack/attacked damage +8~10% albo [Enhancement Lv.]+2
  • TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%




  •  BALANCE: El tear lv. 20~29
  •  DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12%
  • PROFICIENCY: Party's physical attack power +8~10% lub Party's magical attack power +8~10% albo [Enhancement Lv.]+2
  • TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%


 
  •  BALANCE: El tear lv. 20~29
  •  DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12%
  • PROFICIENCY: All skill damage +36~44% albo [*5Enhancement Lv.]
  • TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%


 
  •  BALANCE: El tear lv. 20~29
  •  DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12%
  • PROFICIENCY: Damage dealt to boss monsters +8~10% lub [Enhancement Lv.]+2 lub Ignores Physical/Magical Defense Power
  • TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%
Jeśli chodzi o balance, są to łzy stosowane do podwyższenia statów znajdujących się bezpośrednio w pustym ekwipunku. Destruction zwiększają obrażenia jednej, wybranej przez siebie umiejętności. Można zwiększyć obrażenia dwóch umiejętności, wkładając dwie pary kamieni. Czasami jednak lepiej skupić się na wszystkich czterech do jednej umiejętności - wtedy efekty są bardziej widoczne. Proficiency to dodatki wyciągnięte z heroicznego ekwipunku. Potrafią zwiększać różne statystyki, przykładowo polarize, który rośnie razem z atakowaniem lub byciem atakowanym i zwiększa obrażenia (attack/attacked) lub obrażenia zadane do bossów. Oczywiście możliwych efektów jest dużo więcej, a ten poradnik uwzględnia tylko jedną, najpopularniejszą wersję składania ekwipunku. Transformation zawierają wszystkie inne statystyki, np. critical, maximize, awakening charge czy jump speed. Nie poleca się jednak innych łez niż critical damage, które zwiększają obrażenia trafień krytycznych o dany procent. Z ekwipunku ulepszonego do +8 można pozyskać maksymalnie 12% do obrażeń krytycznych, z +9 - 24%, a z +10 - aż 36%.

Spis umiejętności, które mogą być uwzględnione w Destruction

Lista ciągle jest rozwijana i otwarta. W miarę testowania i poznawania postaci, będę tutaj umieszczał umiejętności, "pod które warto iść", dobierając kamienie Destruction. Jest to oczywiście tylko moja subiektywna opinia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Elsword - end game

1. Henir Jest to stary end game, obecnie raczej nie ma sensu, chyba że ktoś naprawdę chce. Brakuje mu efektów, które są kluczowe, ale za cały set można zgarnąć +10% do ataku. Ekwipunek henirowy można craftować u Glave'a, który znajduje się w każdej rest arei (miejsca zaznaczone na czerwono w CoBo Express) i Feicie oraz Elrianode. Do wycraftowania zbroi potrzeba nam dwóch typów kryształów, które można zdobyć, akceptując quest i robiąc codziennie po 2 lub 3 razy mapę Henir's Time and Space . 2. Heroic Co tu dużo mówić, jest to set, którego części można kupić albo zdobyć na mapach heroicznych (Heroic Mode Heroic Dungeon). Znajdują się w nim trzy istotne elementy, na które warto zwrócić uwagę: Heroic rank — określenie, ile konkretnych normalnych stat dodaje nam część ekwipunku. Jest to raczej mało istotna sprawa, ale warto mieć coś powyżej dwudziestki.  Różne buffy bezpośrednio pod heroic rank — takie jak attack/attacked, ignores magical defense, party's critical,

Poradnik Devi / Brahman Samraat

LEGENDA [rozwiń] PvE Player vs Environment. Granie na mapach przeciwko potworom i bossom. PvP Player vs Player combosy Kombinacje klawiszy Z, X oraz strzałek, które pozwalają na szczególne ruchy. (X) oznacza przytrzymanie klawisza, (X...) ciągłe przyciskanie w dany klawisz. cooldown Czas, w którym skill jest niedostępny po użyciu super armor, stoic Stan, w którym uderzenia nie wywołają u nas chwilowego zatrzymania ruchów, redukuje również otrzymywane obrażenia o 30%. [Active] Umiejętność aktywna, "aktywka", skille pomocne na PvE i niezbędne na PvP. [Tenacity] Najsłabsza umiejętność specjalna [Strength] Silna umiejętność specjalna [Bravery] Najsilniejsza umiejętność specjalna [Hyperactive] Najsilniejsza umiejętność postaci (zwykle). Kosztuje 300 MP i 1 esencję el. [Pasywna] Umiejętność, której nie wykorzystuje się kliknięciem w odpowiadający klawisz, a odpowiednimi operacjami (albo