Przejdź do głównej zawartości

Opinie: Bloomix - tylko się nie udław tym płomieniem ;p


Przyszła pora skrytykować Bloomix. Pierwsze, co rzuca się w oczy to nazwa. Nigdy nie przepadałem za Blumą ani za jej tajemnym, smoczym płomieniem, więc nie pałam zbytnią miłością do tej transformacji. Bloom daruje przemianę (bo głupio by brzmiało: "Bloom daruje Bloomix") reszcie dziewczyn, których moce Sirenix pochłonęło Legendarium. Nie podoba mi się to. Po pierwsze primo, to jakim cudem jakiemuś głupiemu, niezbyt mocnemu Legendarium (chociaż ma potęgę, ale niewykorzystaną) udało się odebrać pradawne, legendarne, mityczne i potężne moce Sirenix, prosto z głębin bezsensownego (Nieskończonego) Oceanu głupoty? Nie przypadł mi do gustu ten pomysł, ponieważ Winx tyle walczyły o ten Sirenix i o całą potęgę ich przemian, a w jedną minutę wszystko sobie ot tak zniknęło. Czy to ma sens? Nie, to nie ma najmniejszego sensu ;p Nie lubię czegoś takiego, że moc znika czasowo albo po prostu traci się przemianę. Fajnie byłoby rozwinąć ten wątek, że na przykład jedna wróżka stałaby się wiedźmą, bo jej czarodziejskie moce przepadły przez Bloom, która nie dopilnowała Legendarium i nie podarowała akurat tej czarodziejce cząstki swojej mocy (a tak na marginesie: w ogóle wywaliłbym to darowanie cząstek mocy, przecież to bez sensu, no bo jak jakaś czarodziejka, która chce zdobyć Bloomix go zdobędzie, skoro Blooma jest na drugim krańcu świata?). Wprowadziłbym za to coś w rodzaju kapłanki transformacji, testów, jakichś może strażników. Ogólnie do wyglądu Bloomixu nic nie mam, aczkolwiek są pewne rzeczy, do których muszę się przyczepić. Kontynuując, przemiana ta sama w sobie jest ładna, niby moje klimaty, takie wojownicze i w ogóle, ale jednak nie gustuję w takim czymś. Czarodziejki mają swoją stylówę, taką nietuzinkową i drapieżną. To można zaliczyć na plus. Może i to jedna z lepszych przemian, bo wreszcie nie ma wszędzie tego okropnego różowego, ale jednak ma w sobie to coś, co mnie zniechęca do niej. Głównie chodzi o te rzeczy, które za chwilkę postaram się wymienić i jakoś sensownie doprowadzić do jakiegoś normalnego ładu i składu.

Pierwsza rzecz, o której już wspominałem to nazwa. Ciągle Blooma, tam Blooma, tu Blooma i tu też Blooma. Nie, po prostu nie, dość.

Drugą rzeczą są skrzydła Layli i jej ogólny design.

Nienawidzę tęczowych ludków za to, co jej zrobili. No dobra, może nie ma aż tak źle, ale śmiem twierdzić, że rysują ją zawsze w takich malutkich pozach, tylko ubraniem zakrywają. Płachta wystająca jej z ramion mnie przeraża. To tak się da? Buty - jak ona w nich chodzi? A skrzydła "ślicznie" zwieńczają ten "majstersztyk", są po prostu, nazywajmy rzeczy po imieniu - paskudne. Mają przypominać falę albo wodę, nie przypominają nic. Jakim prawem są tak małe, ja się pytam?! Inne Winxy mają ogromne skrzydła, a Layla znowu pokrzywdzona. Ale to normalka, bo Bluma zawsze musi mieć najlepiej, czemu nie -_-
Następna rzecz to pasemka Tecny. Inne dziewczyny pasemek żadnych nie mają, może lekkie rozjaśnienia. U Tecny to już przesada. To ewidentnie pochodzi pod fiolet, a różowemu do fioletowego nie tak blisko, jak ciemnemu brązowemu do jasnego brązowego.

Ktoś tu też uwielbia zmiany.



















Łudząco podobne, czyż nie? Ta pierwsza wersja bardziej przypomina tą, co jest teraz, tyle, że jest jeszcze ohydniejsza. To właściwie przeróbka tej, teraz mamy. Druga wersja za to, jest jakimś kompletnym żartem.
Drugiej wersji nie znalazłem u żadnej z wróżek w galerii WB, tylko u Layli, bo takie chcieli jej dać skrzydła początkowo. Te różowiutkie to z gry, o tych drugich nic nie wiem.

Suma: zdobycie jest równie żałosne, co nazwa i skrzydła Layli. Design w miarę dobry, wojowniczy i bardzo stylowy. To by było na tyle.

Ocena ogólna: 4/10
Design: 9/10
Dodatki: 5/10
Historia: 1/10
Sposób zdobycia: 1/10

Poprzednie -> Sirenix ; Następne -> Mythix

Komentarze

  1. Winx nie straciło mocy sirenix tylko swoje moce. To jest różnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to wcale nie jest różnica. Winx tracą każdą transformację poprzednią, gdy zdobędą następną, więc gdy stracą moce, które mają teraz, nie mogą cofnąć się do poprzedniej transformacji.

      Usuń
    2. Legendarium pochłonęło ich moce ( nie transformację) z wyjątkiem smoczego płomienia, bo jego się nie da zniszczyć, dlatego, że jest częścią świata, dlatego tylko Bloom miała moc i podzieliła ją na 6 części.

      Usuń
    3. Nie o to chodzi. Różnicę masz w wyrażeniach. Jeżeli pochłonął moce, to pochłonął też transformację. Czarodziejka bez transformacji nie ma mocy. Transformacja = moc.

      Usuń
    4. A, nie, faktycznie mogłem się pomylić. Po prostu ja inaczej rozumiem Winxy ;p

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poradnik Devi / Brahman Samraat

LEGENDA [rozwiń] PvE Player vs Environment. Granie na mapach przeciwko potworom i bossom. PvP Player vs Player combosy Kombinacje klawiszy Z, X oraz strzałek, które pozwalają na szczególne ruchy. (X) oznacza przytrzymanie klawisza, (X...) ciągłe przyciskanie w dany klawisz. cooldown Czas, w którym skill jest niedostępny po użyciu super armor, stoic Stan, w którym uderzenia nie wywołają u nas chwilowego zatrzymania ruchów, redukuje również otrzymywane obrażenia o 30%. [Active] Umiejętność aktywna, "aktywka", skille pomocne na PvE i niezbędne na PvP. [Tenacity] Najsłabsza umiejętność specjalna [Strength] Silna umiejętność specjalna [Bravery] Najsilniejsza umiejętność specjalna [Hyperactive] Najsilniejsza umiejętność postaci (zwykle). Kosztuje 300 MP i 1 esencję el. [Pasywna] Umiejętność, której nie wykorzystuje się kliknięciem w odpowiadający klawisz, a odpowiednimi operacjami (albo ...

Ekwipunek Elrianode

  BALANCE:  El tear lv. 20~29   DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12% PROFICIENCY:  Polarize: Attack/attacked damage +8~10% albo [Enhancement Lv.]+2 TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%   BALANCE:  El tear lv. 20~29   DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12% PROFICIENCY: Party's physical attack power +8~10% lub Party's magical attack power +8~10% albo [Enhancement Lv.]+2 TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%     BALANCE:  El tear lv. 20~29   DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12% PROFICIENCY: All skill damage +36~44% albo [*5Enhancement Lv.] TRANSFORMATION: Critical damage +2~3%     BALANCE:  El tear lv. 20~29   DESTRUCTION: (skill)'s damage increases +10~12% PROFICIENCY: Damage dealt to boss monsters +8~10% lub [Enhancement Lv.]+2 lub Ignores Physical/Magical Defense Power TRANSFORMATION: Critical damage +2~3% Jeśli...

Elsword - end game

1. Henir Jest to stary end game, obecnie raczej nie ma sensu, chyba że ktoś naprawdę chce. Brakuje mu efektów, które są kluczowe, ale za cały set można zgarnąć +10% do ataku. Ekwipunek henirowy można craftować u Glave'a, który znajduje się w każdej rest arei (miejsca zaznaczone na czerwono w CoBo Express) i Feicie oraz Elrianode. Do wycraftowania zbroi potrzeba nam dwóch typów kryształów, które można zdobyć, akceptując quest i robiąc codziennie po 2 lub 3 razy mapę Henir's Time and Space . 2. Heroic Co tu dużo mówić, jest to set, którego części można kupić albo zdobyć na mapach heroicznych (Heroic Mode Heroic Dungeon). Znajdują się w nim trzy istotne elementy, na które warto zwrócić uwagę: Heroic rank — określenie, ile konkretnych normalnych stat dodaje nam część ekwipunku. Jest to raczej mało istotna sprawa, ale warto mieć coś powyżej dwudziestki.  Różne buffy bezpośrednio pod heroic rank — takie jak attack/attacked, ignores magical defense, party's critical, ...